تورکو شعرلریم- özəl əl yazılarım

تورکو شعرلریم- özəl əl yazılarım

Bu Weblogdakı Şerlər - Öz Qoşmalarım
تورکو شعرلریم- özəl əl yazılarım

تورکو شعرلریم- özəl əl yazılarım

Bu Weblogdakı Şerlər - Öz Qoşmalarım

عمور گئجیر من یوخودا قالمیشام


عمور گئجیر من یوخودا قالمیشام              

                      هامی گئدیر ،من دالییا قالمیـشام

یولوم ندیر، سوزوم ندیر بیلمیرم                   

                    من نه یازیق نه آوارا قالمیـــشام

مکتب کیتاب ندیر بوراخدیم من بیر یانا     

                    سوزوم چوخدو یازا یازا قالمیشام

هره بیر ایش اوجو توتوب دونیادا             

                    من ایشسیزم من هاوادا قالمیـــشام

صاباح اولسون دییرم ،هر گئجه من یاتاندا    

                    بویون صاباح من صاباحا قالمیشام

اوغورلودو بیر ایش دالیجا گئدنلر            

                    سن گئتمی سن! کی بو حالا قالمیشام

قاراداغلی توت ایشیوی بوراخما              

                    بوراخمیســــان کــی اویونا قالمـیـشام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد