تورکو شعرلریم- özəl əl yazılarım

تورکو شعرلریم- özəl əl yazılarım

Bu Weblogdakı Şerlər - Öz Qoşmalarım
تورکو شعرلریم- özəl əl yazılarım

تورکو شعرلریم- özəl əl yazılarım

Bu Weblogdakı Şerlər - Öz Qoşmalarım

بو سئوگی سئودا الینن نه درده قالدیم من

بو سئوگی سئودا الینن نه درده قالدیم من   

                                تار کمان قالمادی،هر ساز چالدیم من                    

بو زمانه ده سئوگی سئودا یالان سوزدو   

                                بو معنانی اون ایل چکدی قاندیم من

بیرجه سئوگی گورموشم من بودنیادا       

                                 او حاله سئوگیه اوزومو مات ساندیم من

آنانین سئوگی ســـــی آنانین عشقــــــی          

                          اورکدن  اوت توددوب فیکیرده  یاندیم من

قاراداغلی دولان آناو باشینا ساغکن      

                          کی آنا قدرین بیلمین لر دن  اوتاندیم  من

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سانای سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:42 ب.ظ

Səlam.
Çox güzəlidi dordan əlləriz var olsun.
Məndə belə duşunmişəm ki ana eşqinə tay olmaz

səlam


yaşaa

negar چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ

hich nazarim yox ... chon halim ourmur na deysan:D tarjoma ela :D

Peri سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:23 ب.ظ

çox gozalde.yaşaaaaaaaaaaaaa

بهار پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ب.ظ

Choxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Guzelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.Yasha

chox yasa

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد