تورکو شعرلریم- özəl əl yazılarım

تورکو شعرلریم- özəl əl yazılarım

Bu Weblogdakı Şerlər - Öz Qoşmalarım
تورکو شعرلریم- özəl əl yazılarım

تورکو شعرلریم- özəl əl yazılarım

Bu Weblogdakı Şerlər - Öz Qoşmalarım

دوخسان ایلدی لالام من! doxsan ildi lalam mən!

دوخسان ایلدیر لالام من!            ایته اولان یالام من!

دیلیم واردیر یازی سیز              قویون یوخسا مالام من!

سازیم واردیر چالان یوخ!!         میزراب یاساق چالام من!!

دیلیم شیرین قولاق آس!            دیل شکر یوخ بالام من!

دئییر آنا دیل چئتین!!!              آنامیرام کالام من!!

قاراداغلی سوزون خوش             دوخسان ایلدیر لالام من!              

 


Doxsan ildir lalam mən!                       itə olan yalam mən!

Dilim vardır yazısız !!                           qoyun yoxsa malam mən

Sazım vardır çalan yox!                       mızrab yasaq çalam mən

Dilim şırın qulaq as!                              Dıl şəkər yox balam mən!

Deyır ana dil çətın !                               anamıram kalam mən!!

Qaradağlı sözün xoş                            doxsan ildir lalam mən!                  


Şair: Mustafa araz