تورکو شعرلریم- özəl əl yazılarım

تورکو شعرلریم- özəl əl yazılarım

Bu Weblogdakı Şerlər - Öz Qoşmalarım
تورکو شعرلریم- özəl əl yazılarım

تورکو شعرلریم- özəl əl yazılarım

Bu Weblogdakı Şerlər - Öz Qoşmalarım

Deniz


Bir dostum var adı deniz                           mən tərizdə oda veniz !


Heç bilmirəm tapdım hardan               qurtul məni tez bu dardan


Gözəl boylu qanı isti                                əyri baxma oğul pisti


Çox gözəldir rəqsi onun                          görsəm mənə gələr conun


Istəyirəm rəqs oyrənəm                          məndə rəqsin donun giyəm


Mənə ustad deniz olsa                           urmu gölüm suya dolsa


Mən o suda rəqs edərəm                       can desə qurban gedərəm


Deniz axşam tezdən yatar!                   Axı deniz günlə batar !


Qaradağli şerin bəsdir !                        şerə doyğun bir həvəsdir


Şair: Mustafa araz

نظرات 4 + ارسال نظر
alev شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:30 ب.ظ http://sonmazalev.blogfa.com

blogumda yeni bir şiirlə qulluğunuzdayam sayın dildaşım
öz yaşıl önerinizi esirgemeyin[گل]

TÜRK ŞARKILARI دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 ب.ظ http://hasay.blogfa.com/

salam
mən sizi özəl adila link eylədim
çox güzel çalışırsınız bunları toplayıp yazırsınız
allah sizi bu yolda yormasın

salam qardaş

Yaşa bey

bey toplamamişam özüm yazmişam
bunlar öz şerlərimdir

... دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:30 ب.ظ

gozalidi

altinay جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ق.ظ http://alone71.mihanblog.com

guzal.yolunuz achig olsun bay

salam\\\


yashaaaaa

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد